Jest tak szaro i tak smutno że...









... postanowiłem opublikować coś z serii ogród - jest to moja pierwsza seria i zresztą pierwsze zdjęcia jakie wykonałem aparatem analogowym. Był to okres w moim życiu że nie wiedziałem do czego służy przesłona i wszystkie zdjęcia robiłem na 2,8. A  w sumie się cieszę bo cos ciekawego MZ wyszło z tego a teraz zabrakło by mi odwagi stworzyć coś takiego.

Poniżej dwa zdjęcia które na początek uznałem za kompletnie nie udane - przez nieszczelną kasetę i przez światło - potem się okazało ze to bardzo dobre zdjęcia - w tym jedno zostało wyróznione jako DD (digart dnia).




Jak sie okazało przy naprawie - było to efekt nieszczelnej kasety. Dużo osób zarzuciło mi że jest efekt uzyskany w PS (PhotoShop)  ale to nie jest prawda.


No comments:

Post a Comment

Wszelkie niecenzuralne komentarze będą usuwane.