Niekończąca się historia





13 comments:

  1. koleżanka, która jest fotomodelką, obejrzała Twoje zdjęcia na Max Models i skomentowała "ale ten facet obleśne foty robi!" ;)

    a moim skromnym zdaniem trzeba być niezłym ekshibicjonistą, żeby tak swobodnie dać ptaszynie polatać przed obiektywem... pozdrawiam modela ;)

    ReplyDelete
  2. Może rzeczywiście moga się wydać dla nie których obleśne - ale chciałbym wiedzieć - dlaczego tak uważają?
    Druga strona medalu jest taka że po tych zdjęciach mam dużo duzo wiecej propozycji współpracy modelek takich z charakterem.
    Zdjecia typowo glamurkowe są dla mnie juz nudne - i myslę że kazdy kiedys do tego dojrzewa - równiez dojrzeje do tego Twoja kolezanka. Mam taka nadzieję.

    ReplyDelete
  3. Wydaje mi się, że tutaj głównie chodzi o nagość mężczyzny. Ale podobnie jak i Ty lubię, kiedy ktoś uzasadnia swoje zdanie. Ostatnio otrzymała na DigArt'cie, do zdjęcia, którego przewodnim motywem był autobus, komentarz "bokeh i obrzydliwy autobus" + "poniżej przeciętnej" w gratisie...

    Zdjęć glamour i fashion jest od zatrzęsienia, warto czasem zrobić coś bardziej niekonwencjonalnego, a taka jest ta sesja :)

    ReplyDelete
  4. Michał, zdjęcie jest wspaniałe i tyle. A modelki i model rewelacyjni.

    Martine, nie brałbym na serio opinii koleżanki fotomodelki :) Dojrzałość, o której pisze Michał rzeczywiście przychodzi z wiekiem i mam nadzieję przyjdzie też do Twojej znajomej.

    ReplyDelete
  5. Dziewczyna jest po prostu przyzwyczajona do innych zdjęć :) Ta sesja może wzbudzać zainteresowanie, kontrowersje, szokować, jak również wzbudzać obrzydzenie :) Moim skromnym zdaniem wszelkie prace, które budzą emocje są warte wysiłku :)

    ReplyDelete
  6. Zaraz, które zdjęcia na maxmodels Michała są obleśne, bo nie kumam bazy:)
    Z drugiej strony - rozumiem, że się w pięknych obrazkach wypaliłeś (ileż można w kółko pierdzieć szanelem namber fajf?) i szukasz czegoś nowego. Ale tutaj trochę trudniej zrobić moim zdaniem dobre zdjęcie-poprzeczkę zawieszasz wyżej i stąd wyższe są oczekiwania odbiorcy. Mam wrażenie że sama nagość i big bird nie wystarczą:)

    ReplyDelete
  7. Leon - bardzo cenie sobie Twoje prace i cieszę się że mogę przeczytać Twoją opinie pod moimi.

    Hubert masz rację.
    Najgorzej, że uważam nieskromnie że tym zdjęciem dość wysoko sobie poprzeczkę postawiłem. No cóż, będe dużo ćwiczył by i tym razem to przeszkoczyć.
    bardzo dziękuję za opinię.

    ReplyDelete
  8. wg mnie właśnie trudniej zrobić piękne, ponętne zdjęcie z charakterem, wydobywające to, co kobieta by chciała na nim ujrzeć - jej piękno, subtelność itp., niż takie wymyślone, niby-surrealistyczne, kombinowane i z tzw. pomysłem i naznaczone oryginalnością

    starszawy facio przygruchał dwie laski z supermarketu - tak czytam to zdjęcie

    ReplyDelete
  9. Ha !!! Czyli foto działa na Twoja fantazję. Czyli jest dobrze :)

    ReplyDelete
  10. Na moją zadziałało. Oglądając je po raz pierwszy poczułem jakby moje ideały aktu, a może nie aktu, tylko samego współżycia z dziewczyną legły w gruzach. To zdjęcia tylko mnie utwierdziło w przekonaniu, że facet to instynktowne zwierze, szukający okazji aby pogruchać. Takie było moje pierwsze odczucie. Jak dla mnie bomba.

    ReplyDelete
  11. Z pewnością pośród całego tego blink blink i notorycznie podobnych pizdryków coś tak wstrzasającego ma swoje miejsce i całe kurw*a szczęście :D

    ReplyDelete

Wszelkie niecenzuralne komentarze będą usuwane.