a sobotę w dzień targowy...








6 comments:

  1. Pierwsze zdjęcie bardzo mnie ujęło, piękna kobieta. Widać że to chyba nie w Polsce u nas nie ma takich pięknych ludzi i tak uśmiechniętych...

    ReplyDelete
  2. no kosa zdjecia

    ReplyDelete
  3. uważnie przyglądając się drugiej fotce mozna domyślić się po pudełku "otręby pszenne" że to jednak w Polsce...ale brawo - stworzyłeś taki klimat, że też tak myślałam =) może zdradzisz gdzie jest taki fajny targ??? pdr.

    ReplyDelete
  4. Agnieszka jak już pisałem na FB ten targ to fikcja. Zrobiony został na potrzebę produkcji reklamowej. Ci wszyscy ludzie to statyści którzy cały dzień męczą się za 90 zł. Mimo tego i upału panujacego humoru im nie brakowało. Bazarek został wybudowany w Warszawie na rynku mariensztackim. Reklama cipsów juz w krótce z udziałem znanego polskiego aktora.

    ReplyDelete
  5. nie zaglądałam na Twoj profil na FB stąd to pytanie...obiecuję poprawię się =) o to mnie zaskoczyłfeś =) świetna sesja, klimat wyszedł rewelacyjny...ciekawe jaki efekt będzie w reklamie

    ReplyDelete
  6. Lay's i Wilczak i wszystko jasne...mam wrażenie że w reklamie niewiele tych postaci widać =) pozdrawiam

    ReplyDelete

Wszelkie niecenzuralne komentarze będą usuwane.